Amstelveen, wat hebben wij toch met Amstelveen?

Slenders Wasserij Stomerij heeft een nauwe band met Amstelveen en Amsterdam. Wij hebben ook vandaag de dag nog veel klanten in die regio. Dat komt omdat wij meer dan een halve eeuw geleden een wasserij hadden in Bovenkerk. De naam van het bedrijf was “De Zwaan” en het bevond zich aan de Noordammerlaan. Op deze plek stond eerder Blekerij van der Bijl.

Filmpje over Wasserij De Zwaan

Uit de periode dat Slenders volop waste in Amstelveen stammen particuliere klanten en bedrijven die wij nog steeds bedienen. De kinderen van ouders die destijds onze service afnamen zijn natuurlijk al lang geen kinderen meer, maar wel nog steeds klant. Zij waren eigenlijk al klant bij Slenders Wasserij vóór de huidige eigenaren waren geboren! Echt heel bijzonder vinden wij dat.

Bent u dus woonachtig uit Amstelveen of omgeving en op zoek naar een wasserij, wij kennen de weg! Kijk hier voor meer informatie over het halen en bezorgen.

Samenwerking met Welzijn Bloemendaal

Wonen Plus

Per april 2021 werken wij samen met Welzijn Bloemendaal en Bennebroek, onder de vlag van WonenPlus.

WonenPlus is er voor inwoners uit de gemeente Bloemendaal. Hieronder vallen naast Bloemendaal ook Aerdenhout, Bennebroek, Overveen en Vogelenzang.

Iedereen vanaf 55 jaar, maar ook chronisch zieken en gehandicapten kunnen abonnee worden. Met een abonnement op WonenPlus verzekert men zich van een uitstekend aanbod aan diensten bij geselecteerde, betrouwbare leveranciers en dienstverleners. Wij zijn trots dat Slenders Wasserij Stomerij zich daar vanaf nu ook toe mag rekenen.

Abonnees van WonenPlus krijgen bovendien voordeel op de vervoersdienst van Welzijn Bloemendaal en op de vele interessante cursussen en workshops. Meer informatie vindt u hier.

Amstelring Ledenservice en Slenders slaan de handen ineen

Amstelring Ledenservice heeft zich gespecialiseerd in diensten aan huis, in samenwerking met gescreende specialisten. Voor de regio Amsterdam, Amstelland en Meerlanden bieden zij hun leden een breed scala aan oplossingen. Hierdoor kunnen cliënten langer en comfortabeler thuis blijven wonen.

Al meer dan twintig jaar wordt er via Amstelring Ledenservice veelvuldig beroep gedaan op de kapper, de maaltijdservice, de tuinman en meer vakmensen. Na enkele prettige gesprekken en een testperiode is Slenders Wasserij Stomerij toegevoegd aan dat pakket van betrouwbare aanbieders. Hier zijn wij natuurlijk hartstikke trots op. Slenders heeft al veel klanten in Amsterdam en Amstelveen, het rayon van Amstelring. Daarbij zijn wij gespecialiseerd in particuliere was en veel van onze klanten zijn ook lid van Amstelring Ledenservice. Met andere woorden: de nieuwe samenwerking voelt van nature goed!

Voor meer informatie over de diensten van Amstelring Ledenservice kunt u klikken op de volgende link: Amstelring Ledenservice.

Hotel Thuis: service voor particulieren

Hotel Thuis

Slenders Wasserij Stomerij en het Servicepaspoort werken al jaren samen. Gezamenlijk met een aantal topondernemers hebben wij een nieuwe dienst in het leven geroepen: Hotel Thuis.

Er wordt steeds vaker een beroep gedaan op familie, vrienden en buren om zorg te verlenen aan naasten. Hiermee groeit ook de vraag om hulp in tijden van nood. Want ook de mantelzorger moet er soms even tussenuit om de batterij op te laden, maar wie neemt dan zijn of haar taken over?

Deze zorg is nu in vertrouwde handen van professionals met jarenlange ervaring, en het is ook nog in een handomdraai geregeld. Voor 1 bedrag wordt de klant een week lang volledig verzorgd in eigen huis:

  • een mand met de belangrijkste boodschappen
  • een compleet verzorgde was
  • elke dag een warme maaltijd

Het is een snelle oplossing voor mensen die uit het ziekenhuis worden ontslagen en nog niet in staat zijn boodschappen te doen. En voor mensen bij wie plotseling een mantelzorger wegvalt vanwege ziekte, of vakantie.

Met één telefoontje is het geregeld, meer informatie over Hotel Thuis vindt u hier.

Wasbare mondkapjes

Bij ons kunt u WASBARE mondkapjes aanschaffen, dus meermaals te gebruiken. Dat is beter voor het milieu!

De mondkapjes hebben een neusbeugel om hem goed te laten aansluiten. Er is tussen de dubbellaags stof ruimte om eventueel een filter te plaatsen. Dit kan een tissue zijn, of een stofzuiger-/afzuigkapfilter (niet meegeleverd).

Wij hebben verschillende uitvoeringen (zie de foto) maar op=op. Indien u een specifiek design wilt raden wij aan om ons eerst even te bellen 023-537711 of mailen naar info@slen.nl.

Ze zijn slechts € 6,50 per stuk, en zelfs maar € 30,- voor 5!

Kom naar onze winkel in Heemstede of Santpoort-Noord om ze in het echt te zien, hier vindt u onze adressen en openingstijden. Wij willen ze ook naar u opsturen, stuurt u dan een mailtje met uw NAW gegevens en model-voorkeuren naar info@slen.nl

Corona maatregelen

De wereld staat op zijn kop, veel mensen hebben gezondheidsklachten en/of leven in onzekerheid. Sociaal contact moet vermeden worden, mensen raken geïsoleerd. In ons werk is sociale interactie met de klant belangrijk, en daarbij is er ook nog de overdracht van vuil en schoon wasgoed.

Met onze dienstverlening voorzien wij in een behoefte en in deze tijden ervaren wij het maatschappelijke belang des te meer. Hygiëne is het gesprek van de dag. Onze klanten vertrouwen op onze service en hebben vaak geen alternatief. Daarom zullen wij zo lang mogelijk doorgaan met het reinigen van wasgoed en stoomgoed. Onze winkels blijven zo lang mogelijk open en onze haal- en bezorgdienst gaat door.

Voor ons is de gezondheid van onze klanten en medewerkers het belangrijkste. Om onze werkzaamheden zo veilig mogelijk uit te voeren hebben wij uw hulp nodig.

  1. Bij het halen en brengen van wasgoederen aan huis of bedrijf, wilt u
    – uw was zo dicht mogelijk bij uw voordeur zetten, of buiten
    – persoonlijk contact vermijden
    – minimaal 2 meter afstand bewaren van onze chauffeur
  2. Bij het brengen van was- en stoomgoed in onze winkels graag de items op de toonbank leggen en afstand bewaren
  3. U kunt (vermoedelijk) besmet wasgoed bij ons aanbieden, maar wij vragen u met klem:
    – verpak deze was in een plastic (vuilnis)zak en sluit deze goed af
    – maak kenbaar aan de chauffeur of winkelbediende dat het om besmette was gaat
    – vergeet ook dan niet om uw boekje in de was te doen

Wij danken u hartelijk voor uw medewerking en hopen op deze manier door te kunnen gaan met onze dienstverlening.